Senaste nytt

SAS Travel Wallet

Lyckades ju signa upp på TW innan jag läste om villkoren här.. så nu får man ju försöka göra det bästa av situationen.
Hur lång tid brukar det ta innan man ser poängen på kontot?
Och.. får man poäng från TW på Billhop?

@rundaqvisten 2p/kr, knappast värt det då TW ofta och gärna spärrar konton för icke normal spend. Jag kör med Elite mot räkningar och får 20p/kr.

Ja, nån superdeal är det ju inte...
Men nu har jag redan fyllt på med lite lovor så de får jag ju göra av med iaf. Ta ut dem kostar ju extra. Kanonvillkor!

Finns säkert nått poängundantag för vissa trx-typer också, så jag tänkte bara kolla... så man får NÅTT för besväret iaf.

Går ju att chansa men ville bara varna att med spärr av kontot blir det en del arbete. Fick mitt spärrat en stund. Du ska inte resa ngt då och tjäna bra med poäng då? Alternativt en närstående som kan låna kortet samtidigt som du får poängen. :)

Går ju att chansa men ville bara varna att med spärr av kontot blir det en del arbete. Fick mitt spärrat en stund.

Uppskattas.
Tycker det låter hyggligt opålitligt. ’Normal spend’ är väl ett blandning av trx-typer (kan man tycka...).
Hur såg din spend ut när det blev spärrat? Alltså, var det väldigt ensidigt (typ bara Billhop) eller var det blandat?
Och, fick du några villkor för att få det upplåst, eller var det bara inkomsten de ville verifiera?

Du ska inte resa ngt då och tjäna bra med poäng då? Alternativt en närstående som kan låna kortet samtidigt som du får poängen. :)

Blir säkert nått i sommar/höst, men det är ju en bit dit :/ Bra tänkt med närstående! Får scanna släktens semesterplaner ;)

Kampanj om man laddar på 25kkr eller mer.
20190408_143516.jpg

@samet Gäller det även oss som redan har kortet? Förra kampanjen upp till 100k gick ju ut sista mars men var endast för oss med "travel9". Jag har fått bra värde på den i vår.

@samet Gäller det även oss som redan har kortet? Förra kampanjen upp till 100k gick ju ut sista mars men var endast för oss med "travel9". Jag har fått bra värde på den i vår.

Vet inte, men har försökt hitta begränsningar eller regler utan att lyckas. Inget finstilt på annonsen men kanske finns det på nätet.

Så killgissar att det är okay för alla att använda.

• Gilla
Reactions: M.K
Hoppas! Då blir det 25k i top-up även denna månad och drygt 16k poäng. Fantastiskt bra till en kostnad av 0,0347x25k: 867,50sek eller 5,33 öre/poängen.

Kan bli ännu mindre eller t o m gratis också om SEK rasar vidare. :)

Hoppas! Då blir det 25k i top-up även denna månad och drygt 16k poäng. Fantastiskt bra till en kostnad av 0,0347x25k: 867,50sek eller 5,33 öre/poängen.

Kan bli ännu mindre eller t o m gratis också om SEK rasar vidare. :)

Kan du förklara den uträkningen? Någon jag missat och inte förstår, kan du klargöra.

Antalet poäng...
Kostnaden...

Toppen