När det kommer till SAS så tror jag bara det är pga den som gör det hela inte har koll.Vet inte om detta är ett försök till Aprilskämt från SAS med A320neo till New York? Eller kommer nya A321LR ha samma winglets och det är en hint?
Visa bifogad bild 88666
Vet inte om detta är ett försök till Aprilskämt från SAS med A320neo till New York? Eller kommer nya A321LR ha samma winglets och det är en hint?
Visa bifogad bild 88666
- Vi behöver en Instapost!När det kommer till SAS så tror jag bara det är pga den som gör det hela inte har koll.
Dom behövde ett plan och en bakgrund, så fixat![]()
När det kommer till SAS så tror jag bara det är pga den som gör det hela inte har koll.
Dom behövde ett plan och en bakgrund, så fixat![]()
Nu finns det lite mer story bakom denna bild än att de lagt upp ett montage på sin insta story.- Vi behöver en Instapost!
- Ok! Wingstockphoto1.png + NYCstockphoto4.png.. och så pastar vi det som olika layers .. voila!
- Upp på Insta bara!
Så är det ett aprilskämt eller kommer A320/A321LR gå till NYC?Nu finns det lite mer story bakom denna bild än att de lagt upp ett montage på sin insta story.
Concorde ska tydligen flyga igen.
Visa bifogad bild 88667
Det var något om hur man kunde göra en "wallpaper" i deras insta storys och den bilden kom upp som exempel.Så är det ett aprilskämt eller kommer A320/A321LR gå till NYC?