Nog är det gränsfall alltid!, men det kan vara värt t ex i samband med MC dubbla poäng som den här helgen, eller om man saknar spend för att nå upp till nästa Amex 2-4-1 voucher. Annars är det nog tveksamt om det lönar sig.Nu att man inte kan bjuda in folk är betalo/billhop fortfarande relevanta? Ganska dyra EuroBonus pöäng i slutändan. Jag som ny SAS Amex/MC EuroBonus snubbe.
Nu att man inte kan bjuda in folk är betalo/billhop fortfarande relevanta? Ganska dyra EB pöäng i slutändan. Jag som ny SAS Amex/MC EB snubbe.
Jag köpte två nya iPads till barnen i julas och utnyttjade möjligheten att betala om 3 månader. Nu har räkningen på drygt 7000 kr kommit från Santander. Jag tänkte betala via billhop med sas Mastercard nu när det är dubbla poäng. Problemet är ju att det inte går pga att det är ett finansiellt bolag. Om jag testar att skriva in deras pg nummer, 832902-1, så står det radiotjänst i Kiruna. Det är rätt pg nummer. Vågar jag betala för billhop borde ju känna av att det inte är ett finansiellt bolag men finns risk att det blir fel med betalningen? Det är ju ganska mkt pengar så jag ser ju gärna att de landar rätt.
Om du använder ett kreditkort som ger poäng vid betalning, så ja!Får man poäng vid användning av betalo ?