I business?Grahnen skrev:Jag fick endast 6000 poäng för resa med denna utan wifi och att ingen skärm fungera. Känns rätt fjuttigt om man jämför mot andraKlicka för att utvidga...
I business?Grahnen skrev:Jag fick endast 6000 poäng för resa med denna utan wifi och att ingen skärm fungera. Känns rätt fjuttigt om man jämför mot andraKlicka för att utvidga...
Vet. Rena lotteriet vad man får... Trasig stol, inget wifi. Fått 4000 poäng i C som EBD... Alltid när det varit diverse problem för mig (även i Go och Plus) har jag högst fått poäng i spannet 2-8000 poäng. Jackpott för dem som får mellan 20-60.000 poäng... har jag aldrig fått. Påpekar att vänner fått mer men får till svar "det är allt vi kan göra, det är max ersättning os.v. Ta det till ARN om du inte är nöjd." Orkar inte bråka så har fått nöja mig med det jag fått.Grahnen skrev:Jag fick endast 6000 poäng för resa med denna utan wifi och att ingen skärm fungera. Känns rätt fjuttigt om man jämför mot andraKlicka för att utvidga...
Ekonomi som tur var. Business och plus fick Ipad med det vanliga utbudet. Men hade fått byta till bakre kabinen för att hitta en plats med skärm och då var planet inte direkt fullbokat.Canadien skrev:I business?Klicka för att utvidga...
Remington Steele skrev:Vet. Rena lotteriet vad man får... Trasig stol, inget wifi. Fått 4000 poäng i C som EBD... Alltid när det varit diverse problem för mig (även i Go och Plus) har jag högst fått poäng i spannet 2-8000 poäng. Jackpott för dem som får mellan 20-60.000 poäng... har jag aldrig fått. Påpekar att vänner fått mer men får till svar "det är allt vi kan göra, det är max ersättning os.v. Ta det till ARN om du inte är nöjd." Orkar inte bråka så har fått nöja mig med det jag fått.Klicka för att utvidga...
Grahnen skrev:Ekonomi som tur var. Business och plus fick Ipad med det vanliga utbudet. Men hade fått byta till bakre kabinen för att hitta en plats med skärm och då var planet inte direkt fullbokat.Ja, man får ju nått allafall men hade hellre väntat ett dygn längre och åkt nästa dag istället för med den. Borde ha någon sorts tabell så det blir rätt likaKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Vilka modeller de flyger med är inte så svårt - det är väl bara två stycken på longhaul.Det du är ute efter är troligen individen som flyger en viss sträcka en viss dag. Då är verktyg som FlightAware bra att kika i.Klicka för att utvidga...
Det är nog ganska långt kvar med A340 hos sas. Det är bara en av dem som pensioneras nu, resten blir nog kvar ett tag. De har ju inte annonserat någon tid så ett antal år till blir det allt.Daniel Larsson skrev:Aaaaa skulle vilja åka med en a340 innan dom försvinnerKlicka för att utvidga...
Daniel Larsson skrev:Aaaaa skulle vilja åka med en a340 innan dom försvinnerKlicka för att utvidga...
Xpressen skrev:Flyger SK925 i C nu på Lördag. Går in och kollar Aircraft i SAS-appen som jag gjort mer eller mindre varje dag senaste veckorna. Blir en liten klump i magen när jag ser att Aicraft är bytt från 330 till 340. Kollar seatmappen på EB Expert och besvikelsen är ett faktum. Det blir LN-RKP som tar oss till D.C...Klicka för att utvidga...
fcx skrev:Besvikelse? På dagflyg är den helt OK, och du kan dessutom räkna med en klump poäng för besväret.Klicka för att utvidga...
Tips, bli inte besviken förrän efter flighten.Xpressen skrev:Ja, självklart är den ok och det är naturligtvis positivt att det är en dagflight. Håller tummarna för att vi slipper den på hemresan från EWR då det är en nattflight. Förhoppningsvis blir det en klump poäng i kompensation men vågar inte räkna med någonting.Dock blir det ändå en besvikelse för mig eftersom SAS marknadsför sin Businessclass med någonting helt annat än vad LN-RKP är och det går inte att komma ifrån.Klicka för att utvidga...
NTA skrev:Vet inte varför. Men lyckas pricka in LN-RKP varje gång jag ska flyga SAS.... Lär ha något slags rekord på antal flighter med den fula ankungen senaste året. Senast i helgen från PEK.Man får trösta sig med lite poäng... Men den är hemsk.Nu blir det nog inte fler flighter med SAS förens hon är borta, för lär då garanterat träffa på henne igen..Klicka för att utvidga...
Om man har valmöjligheten att undvika så varför inte?Hachans skrev:Det måste vara tufft att låta ett flygplan diktera vad som är bäst för dig att flyga!Klicka för att utvidga...
Hachans skrev:Det måste vara tufft att låta ett flygplan diktera vad som är bäst för dig att flyga!Klicka för att utvidga...
JacobGBG skrev:Hela detta forum är dedikerat för folk som gillar och söker upplevelser kring resor/flygning. Att undvika LN-RKP är samma sak som att välja ett fräscht hotell före ett motel för samma pris.Klicka för att utvidga...