Senaste nytt

Curve betalkort

Idag när det är dubbla poäng på SAS MC började jag köra igång med Back in time på alla transaktioner from 2 mars jag gjort på mitt LF VISA. Det gick bra att göra sex gånger ( summan för dessa ca 6000kr). Sjunde transaktionen på ca 300 kr gick inte. Går inte heller med någon annan transaktion, alla ger samma felmeddelande. Någon mer med samma problem?
a0e060a2b898ae7e3d008159a9acc3ea.jpg
Edit; löste sig när jag stängde av appen och startade om den. Puuuhhh... :)

Jag har tre mindre transaktioner på totalt 161kr som inte går att flytta till annat kort även om jag väntar och startar om appen. Inte så noga, alla större transaktioner gick att flytta.

Funkar klockrent! Härligt värde idag och kommer väl slå alla rekord denna dubbla poäng helg.

Magiskt bra, tack Curve! :D

Funkade bra för mig, fick samma felmeddelande som tillslut, men bara att vänta så hoppar det igång igen. Grymt :)

Bara vänta några dagar så borde mitt Revolut vara
påfyllt med lite pengar från Curve ;)

Alltid någon som är bättre :p Jag vaknade senare än Dig men satsar på att ta igen försprånget under dagen. ;)

Alltid någon som är bättre :p Jag vaknade senare än Dig men satsar på att ta igen försprånget under dagen. ;)
Har mest småtransaktioner kvar att GBIT med denna gången så du lär dra om lätt under dagen. :)

Riktigt skönt att denna funktion gick smidigt, nu har kortet plötsligt rejält bra värde mot dom hundralappar man betalade för det. Dock är jag riktigt besviken på att det inte gick att betala t.ex. 3D secure-transaktioner, vilket skulle fått upp spenden rejält mycket mer under helgen för min del... men man kan väl inte få allt helt enkelt!

Nu blir fokus på att fylla resten av krediten genom andra kanaler. :D

• Gilla
Reactions: M.K
Toppen