Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 9-15 april 2018

Den ökningen som blev när dessa kampanjer kom blev ju en explosion för Avis.
Så droppet som kommer borde garanterat att få några mellanschefer att bli oroliga. För troligen har dom vant sig vi de sifforor som varit sen den första kampanjen.
Nu är vi ju några som har bilar på tredje kampanjen 6500 så blir nog inte lila hård dipp som utan den. Men i maj/juni borde dom känna av det.
 
Last edited:

Nikje

Medlem
Avis borde ju känna av att hyrorna minska ganska dramatiskt framöver och då kan det ju hända att dom gör någon bra deal igen...

Ögnade igenom andra halvan av https://www.businessclass.se/forum/...ur-många-bokningar-har-ni-gjort.92555/page-17 men såg ingen totalsumma.

Det borde märkas en markant minskning tycker jag eller kommer folk hyra för att bibehålla högsta statusen?;)

För min del går gränsen vid det den här kampanjen gav. Tillräckligt nöjd med Avis men öppen för att testa t ex Hertz eller Sixt på motsvarande villkor..;) (nudge, nudge, know what I mean?)
 
Ögnade igenom andra halvan av https://www.businessclass.se/forum/...ur-många-bokningar-har-ni-gjort.92555/page-17 men såg ingen totalsumma.

Det borde märkas en markant minskning tycker jag eller kommer folk hyra för att bibehålla högsta statusen?;)

För min del går gränsen vid det den här kampanjen gav. Tillräckligt nöjd med Avis men öppen för att testa t ex Hertz eller Sixt på motsvarande villkor..;) (nudge, nudge, know what I mean?)
Har för mig att jag läste/hörde om en öknin på 900% på hyrbilar när första kampanjen starta.
Det var ju så att dom inte hade bilar till alla utan fick göra en rokad på alla stationer för att få ihop det.
Det är troligen efter denna ökning den så skallade "spökbilen" kom fram för att lösa ett problem :)
 

BjörnHed

Medlem
Jag pratade med Eurobonus ansvariga på SAS Diamond eventet. De sa att de var något chockade när de fick se Avis-dealen men eftersom de inte är SAS som betalar så var det helt ok.
Eftersom Avis inte har några liknande kampanjer med andra partners,
kan du det ju vara så att SAS tillfälligt? sålt poängen ovanligt billigt.

Det enda liknande jag kan erinra mig var kampanjerna med Flying Blue
som kördes 3ggr därefter har det handlat om ganska fjuttiga erbjudanden
Tjäna upp till 52.100 Flying Blue miles med AVIS | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
Toppen