011430121
Medlem
Äggen har aldrig varit borta, däremot kaviaren var borta några dagar men har numera gjort comeback igen i utbudet.Nu verkar de ha slutat med ägg på morgonen också.
?
Äggen har aldrig varit borta, däremot kaviaren var borta några dagar men har numera gjort comeback igen i utbudet.Nu verkar de ha slutat med ägg på morgonen också.
?
Vart finns äggen ?Äggen har aldrig varit borta, däremot kaviaren var borta några dagar men har numera gjort comeback igen i utbudet.
I SAS Guldlounge på ARN T5 mellan klockan 05.00 och 10.00 varje morgon, de är hårdkokta, vilket även jag ibland kan vara.Vart finns äggen ?
Jag måste säga att jag blir oerhört nyfiken på vilken typ av fascinerande kunskap som kan finnas om dessa ägg och som bäst delges via PM. Kommer de månne från utrotningshotade hönor?Vill du veta mer om äggen kan du skicka PM
Jag måste säga att jag blir oerhört nyfiken på vilken typ av fascinerande kunskap som kan finnas om dessa ägg och som bäst delges via PM. Kommer de månne från utrotningshotade hönor?![]()
I SAS Guldlounge på ARN T5 mellan klockan 05.00 och 10.00 varje morgon, de är hårdkokta, vilket även jag ibland kan vara.
Vill du veta mer om äggen kan du skicka PM
Seså, gör inte en höna av en fjäder nu...Jag måste säga att jag blir oerhört nyfiken på vilken typ av fascinerande kunskap som kan finnas om dessa ägg och som bäst delges via PM. Kommer de månne från utrotningshotade hönor?![]()
En höna av ett ägg kanske.Seså, gör inte en höna av en fjäder nu...![]()
@011430121 har äggstra-info att dela med sig av!Jag måste säga att jag blir oerhört nyfiken på vilken typ av fascinerande kunskap som kan finnas om dessa ägg och som bäst delges via PM. Kommer de månne från utrotningshotade hönor?![]()