Senaste nytt

SAS Webshopping

Kanske dum fråga, men om man handlar på apoteket hjärtat via Sas, går det att logga in på sitt ICA-konto på hemsidan och fortfarande få EB-poäng? Eller nollas EB-poäng då, som att det räknas som annan kampanj ex.?

Nu har jag inte handlat med just den här kombinationen, men jag ser inte att det skulle vara något problem. Jag har handlat i många andra affärer genom EB-shoppen, exempelvis Apoteket (det statliga), där jag haft möjlighet att logga in och få både poäng hos dem och hos EB.

Så man får Eurobonuspoängen + ICA-poäng dvs.
det där går bra att göra, dock har hjärtat nu en trigger sedan en tid tillbaka som känner av rabattkoder och då ger ingen poäng.. fram till nyligen gick det att ha SAS portalen - logg in på konto- samt ha en rabattkod. Detta är dock låt nu som sagt men att logga in på sitt ICA/hjärta är ok.

Kanske dum fråga, men om man handlar på apoteket hjärtat via Sas, går det att logga in på sitt ICA-konto på hemsidan och fortfarande få EB-poäng? Eller nollas EB-poäng då, som att det räknas som annan kampanj ex.?

Utan att hundra procent veta: Jag tror att jag gått miste om Eurobonuspoäng på det viset då det gäller Arken Zoo.
Jag har handlat i inloggat läge och fått bonus på köpen. Jag har inte på 5-6 veckor hittills fått några poäng reggade. Jag ger det någon vecka till och ser om det trillar in något.

Apotek är ju också en sån där sak som man ska jämföra noga och alltså kontrollera kostnaden för poängen, med tanke på hur billiga vissa nya onlineaktörer såsom apotea och apomera är jämfört med de traditionella.

det där går bra att göra, dock har hjärtat nu en trigger sedan en tid tillbaka som känner av rabattkoder och då ger ingen poäng.. fram till nyligen gick det att ha SAS portalen - logg in på konto- samt ha en rabattkod. Detta är dock låt nu som sagt men att logga in på sitt ICA/hjärta är ok.

Ok!

Toppen