Samma här, blev riktigt förvånad då jag under mina 3 år eller längre alltid fått mejla till slut vad jag kan minnas. Så bra jobbat av Webhallen och Loyalty Key/Plusdeal =)Har nog aldrig fått poäng överfördra från Webhallen utan att behöva maila supporten. Men igår kom de in som på ett löpande bandMycket positivt då många inköp av elektronik sker där.
haha ja exakt, dessutom blir det korrekt valuta sedan några månader tillbaka. Förrut fick man allt i DKKSamma här, blev riktigt förvånad då jag under mina 3 år eller längre alltid fått mejla till slut vad jag kan minnas. Så bra jobbat av Webhallen och Loyalty Key/Plusdeal =)
Vänta åtminstone 14 dagar (ångerrätt)Såg precis att Vimla har dubbel bonus - 2000 poäng. Det framgår inte i villkoren om man kan ta det minsta (100 kr) och säga upp det direkt. Då är det ju en mkt bra deal eller missar jag något?
/Hans
Såg precis att Vimla har dubbel bonus - 2000 poäng. Det framgår inte i villkoren om man kan ta det minsta (100 kr) och säga upp det direkt. Då är det ju en mkt bra deal eller missar jag något?
/Hans