Senaste nytt

SAS Webshopping

Tänkte slå ett slag för Gymgrossisten; poängen trillar alltid in relativt fort (typ dagen efter beställning). Åtminstone har de alltid gjort det för mig! Bra att veta om man behöver "snabba poäng" :)

Och ofta 60p/100kr vilket (plus kortpoäng) vilket får anses extremt bra.
Så träna på!

Last edited by a moderator:
Detta tillhör kanske inte direkt i webshopping men saknar tråd:

Hej,
Det vimlar av AVIS trådar här inne på BC och här har du den senaste för nuvarande kampanj.

Jag kommer att anmäla detta inlägg så att det hamnar på rätt ställe. Allt för att vi ska slippa ha dubletter på allting. ;) Du ska absolut inte ta detta som kritik, bara lite hjälp på vägen. Samt att du kommer få en notis om detta.

Ny Avis-"kampanj" - 3 000 Eurobonuspoäng - lägg bokning mellan 2/2-31/3-'19, hämta senast 30/6-'19 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

då funkar inte sök-funktionen så bra :D, jag hittade bara tidigare kampanjer när jag sökte på "avis" i sök-fältet. Men uppskattar att den flyttas till rätt tråd!

då funkar inte sök-funktionen så bra :D, jag hittade bara tidigare kampanjer när jag sökte på "avis" i sök-fältet. Men uppskattar att den flyttas till rätt tråd!
Det finns som sagt massor av trådar om avis och att just denna kampanj skulle komma bland de första träffarna tror jag är låg sannolikhet då det är de trådar med mest trafik som kommer först. Sen kan jag hålla med om att det finns väldigt mycket att önska från sökfunktionen, oftast är det bäst att gå in i aktuellt delforum och där söka med ctrl+f i browsern på tex avis och se om någon av de trådar på första sidan handlar om kampanjen.

Fortsätt gärna att dela nya kampanjer, och det är helt OK att starta nya trådar om man inte hittar någon tråd om aktuell kampanj. Worst case scenario finns redan en tråd och vi slår då ihop trådarna till en.

/Moderator

Toppen