Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

hallgren

Medlem
Det spelar ingen roll vilket kort du har. Den som du värvar får upp alla alternativen och kan välja fritt vilket kort som passar en själv.

Det vet jag, men den som kommer upp när man klickar på länken är ju det man själv har.
Jag vill ha en länk som säger "Du har blivit inbjuden till Premium" när den öppnas fast jag själv har ett Elite.
 

Flyer722

Medlem
Det vet jag, men den som kommer upp när man klickar på länken är ju det man själv har.
Jag vill ha en länk som säger "Du har blivit inbjuden till Premium" när den öppnas fast jag själv har ett Elite.
Det är inte vad du själv har, utan vad den som värvar dig har. Du väljer själv fritt bland korten längst ner.
 

palmen

Moderator
Det vet jag, men den som kommer upp när man klickar på länken är ju det man själv har.
Jag vill ha en länk som säger "Du har blivit inbjuden till Premium" när den öppnas fast jag själv har ett Elite.
Du löser det enkelt genom att fixa en värvnign genom BC till premium så du får ett sådant kort, när det kortet är aktivt hos Amex så kan du bjuda in med Premium som kort (det blir samma kort som man tar länken ifrån) ;)
 

JohanGE

Medlem
Är det så att ni med högre status får detta erbjudande före t.ex. Silver-medlemmar (som jag)? Har ännu inte sett röken av detta
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen