SeaPlanePilot
Medlem
Jag kan gästa dig @NotRyan, men vi kommer åka in till London och är tillbaka ca 14:30 på Heathrow.Calling @SeaPlanePilot Skulle du kunna tänka dig att förbarma dig över en för tillfället kastlös själ?
Jag kan gästa dig @NotRyan, men vi kommer åka in till London och är tillbaka ca 14:30 på Heathrow.Calling @SeaPlanePilot Skulle du kunna tänka dig att förbarma dig över en för tillfället kastlös själ?
Oklart exakt antal men där omkring gissar jag på.Blir vi 20pers till GF nästa lördag?
Det blir perfekt att samlas i uterummet då.
Någon som vet om de har något tema i loungen just nu?
Och flygen är inställda också så alla får en eka och får ro till sin destination?Hörde att det var helveganskt och alkoholfritt nu ett par veckor som ett miljöstatement.
Ett gin tema vore inte fel fast det vara väl bara några månader sedan de hade det?Oklart exakt antal men där omkring gissar jag på.
Vi lär köra terassen igen för att störa minimalt med personer när vi väl är på plats.
Någon som vet om de har något tema i loungen just nu?
Jag är där på lördag och kan uppdatera då. Sist jag var där var det personal trainer och alkoholfri champagne som stod för det lilla exta, samt Roland pianot förstås...Någon som vet om de har något tema i loungen just nu?