Senaste nytt

Ska vi organisera BC.se grupp Mileage Run?

@jumbooze: jag förstår hur du tänker. I mitt fall ser dock den "granskande parten" enbart till kronor och ören, inte tjänade poäng och upplevelse. :)

Eftersom det verkar vara *A vi pratar om, ska vi inte flytta över till den tråd som finns dedikerad just en MR med *A? :)

@jumbooze: jag förstår hur du tänker. I mitt fall ser dock den "granskande parten" enbart till kronor och ören, inte tjänade poäng och upplevelse. :)

Eftersom det verkar vara *A vi pratar om, ska vi inte flytta över till den tråd som finns dedikerad just en MR med *A? :)
Hahaha, Jag har på gott och på ont inget granskande filter mellan mig och min börs.
Tycker absolut vi kan flytta den till *A MR.

Även om jag likt jumbooze inte har något granskande filter så får jag nog avstå denna gång ändå då jag är mest sugen på OneWorld då jag tänkte skaffa status med BAEC. Har redan EBG klart för i år så *A milage run känns ju inte så prioriterat just nu.

Jag gillade Jacobs resa som det redogörs för överst i den här tråden, möjligen att man ska börja och sluta i Stockholm.

Mitt förslag är:

- Jacob och/eller AHO kommer med ett förslag - liknande rutten i den här tråden och även samma prisläge.

- Då det, förmodligen, är första gången "vi" arrangerar något sånt här så föreslår jag max 24 timmar.

- Antal deltagare - 20 personer är väl lite väl mycket för att det ska bli en bekväm resa i C-klass inom Europa...champagnen ska räcka hela vägen...jag tycker det är ok med 4 - 6 st, fler är en bonus...

Jag försöker blåsa liv i denna tråd igen och hoppas på någon form av gensvar...

Utgå från GOt eller CPH så är jag med om datum stämmer..

Edit Förbannat tangentbord med utladdat batteri + feta fingrar= stavfel. Dålig Svenska står jag själv för...

Jag försöker blåsa liv i denna tråd igen och hoppas på någon form av gensvar...

Som alltid är det svårt att få med folk och organisera sig utan att någon faktiskt kommer med ett konkret förslag. Ifall du vill få iväg en MR kan du inte förlita dig på att Jacob eller AHO ska styra upp den utan du får nog lägga ner arbetet själv. Har du ett förslag tror jag säkert det kommer bli mer fart i denna tråden :)

Som alltid är det svårt att få med folk och organisera sig utan att någon faktiskt kommer med ett konkret förslag. Ifall du vill få iväg en MR kan du inte förlita dig på att Jacob eller AHO ska styra upp den utan du får nog lägga ner arbetet själv. Har du ett förslag tror jag säkert det kommer bli mer fart i denna tråden :)

Bra synpunkt - ge mig ett tips om var jag börjar!

Jag har tidigare lämnat ett förslag, men då övergick alla kommentarerna till att det blev för lite poäng per krona - medan min avsikt var att få så mycket flygtid som möjligt...

Bra synpunkt - ge mig ett tips om var jag börjar!

Jag har tidigare lämnat ett förslag, men då övergick alla kommentarerna till att det blev för lite poäng per krona - medan min avsikt var att få så mycket flygtid som möjligt...

Önskar jag kunde vara mer hjälpsam och komma med ett bra förslag. tyvärr är inte MR min starka sid och jag är dålig på hur man hittar dem och vad som räknas som en bra MR. Så tyvärr har jag inga tips här. Är bättre på att spendera miles/poäng än att skaffa dem

Jag tror att det bästa är att en person som planerar en egen MR lägger upp en blänkare enligt "Jag tänker åka A-B-C-B-A ungefär datum YYYY-MM-DD till priset XXX, vilka hänger på?" Sedan är det upp till var och en att fundera på om det upplägget stämmer med egna preferenser. Väldigt konkret och lätt att ta ställning till.

Toppen