Crille81
Medlem
Christine Meltzer ombord SK903 den 9/2 satt tillsammans med sin man (?) på 1 D & F.
Christine Meltzer på Madison Square Garden, New York Rangers-Toronto 2019-02-10
Christine Meltzer ombord SK903 den 9/2 satt tillsammans med sin man (?) på 1 D & F.
Att det var en man är glasklart, men har inte koll på hennes familjeförhållanden.Hmm? Är du tveksam till om resesällskapet var en man? Eller om det var just hennes man?![]()
Christine Meltzer ombord SK903 den 9/2 satt tillsammans med sin man
Den matchen var jag också på men missade henne helt. Inte så konstigt, vi var ett gäng som var där.Christine Meltzer på Madison Square Garden, New York Rangers-Toronto 2019-02-10
Japp, åkte samma flight men missade dem. Sov iofs hela resan.Och båda två fick äran att flyga hem med LN-RKP igår med SK904. Satt tvärs över gången.
För min del var det bara ett nöje, han med mina Cola Zero, Min @Senator var ett väluppfostrat barn, glad och snäll hela resan. Mycket berest barn på 10,5 månad.Businessclass.se legenderna @fcx och @011430121 satt på rad 1D och 1F idag på LX1250 mellan ZRH-ARN. @011430121 hamnade direkt i arbete med det alla småbarnsföräldrar minns: nämligen att man alltid är en arm kort eftersom Familjen Senator hade ockuperat 1A och 1C. Stor insatts från legenderna i att hjälpa trötta förälder på hemresan.