Senaste nytt

Markservice Singapore Airlines i Singapore?

Matore

Medlem
Om jag ankommer med SQ i F från CPH och ska vidare i C till AKL är det 1h15m mellan.
Har jag någon bungyservice eller liknande?
Brukar det vara långt mellan gaterna på dessa flighter.
Kan jag hinna in i nån lounge (har PP och EBG)?

Det tar väl max 45 minuter att gå mellan gater i Singapore, alla terminaler sitter ju ihop så hinna kommer du göra. Beroende på hur långt det är mellan dina flighter kanske du hinner med någon lounge.

Du borde komma in i The Private Room också. Har läst om personer som använt den som ankommer med SQ F och ska vidare i C. Däremot vet jag inte om det är krav om du behöver åka vidare med SQ eller inte. :)

Du borde komma in i The Private Room också. Har läst om personer som använt den som ankommer med SQ F och ska vidare i C. Däremot vet jag inte om det är krav om du behöver åka vidare med SQ eller inte. :)
Det fungerar för ankomst, men att gå dit och vara där 5 minuter och gå vidare är lite slöseri med tid enligt mig. Allt beror som sagt på var man ankommer och var nästa flight går.

Vi åker vidare med SQ i C. Okej kul, trodde inte Private room funkade då, vi har mer tid på hemvägen så sparar oss kanske lite då. Statitiskt så ser det ut som kärran ofta landar 30-45 före tidtabell så det blir kanske lite tid att hänga i lounge.
Om vi inte kör Private Room - vilken är näst bäst? :)

Kommer man åt Private Room om man ankommer i First (SQ) och flyger vidare i Business på ett plan som har First (SQ)? Jag har fått för mig att det bara gäller om man flyger vidare där Business är högsta klass.

Vi åker vidare med SQ i C. Okej kul, trodde inte Private room funkade då, vi har mer tid på hemvägen så sparar oss kanske lite då. Statitiskt så ser det ut som kärran ofta landar 30-45 före tidtabell så det blir kanske lite tid att hänga i lounge.
Om vi inte kör Private Room - vilken är näst bäst? :)
Måste vara First Class Lounge, den ligger bredvid Silverkris loungen (business)

Toppen