Andreas Ekman
Medlem
Okej, jag försökte förut och fick då inte igenomFunkar för mig.
![]()
![]()
EDIT: Stämmer som Mattias säger, nu går det igenom.
Okej, jag försökte förut och fick då inte igenomFunkar för mig.
![]()
![]()
Ja dom verkar ha släppt på det, för jag vet att jag provade att boka åt min Mor utan mig men fick inte igenom rabatten när jag inte själv var med.Jag har 2018 bokat tre eller fyra resor för poäng åt vänner med Premium (så de har flugit Plus och jag betalt för Go)... Och på bara en av dem så var jag med på samma flyg. Visserligen var samtliga resor för att åka TILL mig, men det tror jag inte framgår när jag bokar![]()
Då kan jag alltså boka, har tidigare bokat åt farsan, men då var det mina egna poäng.
Vill mest bara se, alltså innan jag skapar gruppen, att man kan se vems poäng man använder eller vilket datum det är på dessa? Någon som har en pool som kan se?
Detta kan jag seDå kan jag alltså boka, har tidigare bokat åt farsan, men då var det mina egna poäng.
Vill mest bara se, alltså innan jag skapar gruppen, att man kan se vems poäng man använder eller vilket datum det är på dessa? Någon som har en pool som kan se?
Alla extrapoäng läggs i en och samma korg/pott och kan användas av ägare till gruppen eller alla andra i gruppen, beroende på om har tillåtit dom eller inte i inställningarna.Hej alla!
Har fösökt läsa mig till point sharing reglerna men efter att ha läst denna tråden blev jag lite fundersam. Jag hoppas att någon vänlig själ skulle kunna förklara för mig hur följande fungerar.
1. Är det bara baspoäng som kan intjänas i point sharing eller är det så att det fungerar som vanligt med partners, att partner poäng också trillar in?
2. Vad är det för giltighet på poängen som intjänas under point sharing programmet? Är det fem år som vanligt eller gäller de bara under medlemens intjäningsperiod för det innevarande status grundande året, dvs. 12 mån?
Jag tänkte skapa ett familjekonto för mig och min son och vill bara försäkra mig att det inte blir en negativ upplevelse. Det hade varit önskvärt att 2-4-1 och vanlig partnerintjäning förblir densamma med dess nuvarande giltighetstid i detta program.
Tack på förhand!