Senaste nytt

2 Eurobonus extrapoäng per liter du tankar på Preem

Samma här, nu ser det ut som det ska för december, inklusive dubbeldipp. Normalt sett skulle januari-klumpen komma nu inom några dagar, vi får se om det var en engångsfördröjning eller om insättningen framöver blir förskjuten en månad...

Så har även jag fått för tankning i december med bakdatering 4 januari. Men detta med dubbeldipp funkar inte för mig längre.:( Jag drar det "rena" EB-kortet först, och sedan ett Amex som är kopplat till Preem. Får aldrig dubbla poäng. Gör jag fel?

Så har även jag fått för tankning i december med bakdatering 4 januari. Men detta med dubbeldipp funkar inte för mig längre.:( Jag drar det "rena" EB-kortet först, och sedan ett Amex som är kopplat till Preem. Får aldrig dubbla poäng. Gör jag fel?
Du gör helt rätt, men vad ,menar du med att du inte får dubbla poäng? Får du inga poäng insatta några dagar efter varje tankning? Du skriver ju att du får klumpsumman efter varje månad.

Nej det slutade funka förra året. När jag nu drar mitt EB-kort först står det "ej giltigt medlemskort". Får inga poäng några dagar efter tankning men klumpsumma månaden efter. :(

Ok, då borde du prova att beställa ett nytt eurobonus kort. Kom ihåg att det ska vara old school utan chip. Det ska se ut så här i beställningen:

upload_2019-2-4_9-50-17.png

Toppen