Citerar ett urgammalt inlägg men måste bara fråga. Finns det plastkort som inte är plastiga?So far är jag inte imponerad. Kortet känns tunt och plastigt med.
Citerar ett urgammalt inlägg men måste bara fråga. Finns det plastkort som inte är plastiga?![]()
Någon som vet om man mot betalning eller dylikt kan lägga till ytterligare ett platinumkort om man redan har två utfärdade? (Alltså Platinum Huvudkort+ Platinum extrakort redan utfärdat)
På sidan ”lägg till extrakort” kan jag fortfarande välja ett platinumkort utöver den givna möjligheten att utfärda guldkort.
Jag har haft Amex Platinum utstallt i Australien, Singapore och Hong Kong och samtliga har varit i metall vad jag kan minnas. Kor Amex verkligen plast pa Platinum i Sverige? Visste inte ens att det kortet kom i plast overhuvudtaget.. inte for att det har nagon storre betydelse (eller alls), men kanns bara en aning "snalt" fran Amex's sida.Vissa är mer flimsiga än andra men börjar komma en del metallkort nu annars om man föredrar hårda kort, får se när amex släpper nått sånt