Onelifetolive
Medlem
Dagen efter.
Morgonen bjöd på:
Frukost på IHOP (så gick det med den tanken om nyttig frukost).
Efter det svängde vi in på vid vi trodde var en vapenaffär, som inte såg alls mycket ut för världen, och det visade sig att det bara var ännu en shooting range (finns gott om dessa i Vegas), där man kunde prova olika vapen.
Eftersom vi ändå tänkt göra något sånt passade vi på när vi ändå var där.
Jag provade en MP5 och en Scar. Började med den senare.
Det var bland det roligaste jag har gjort på länge. Väl värt pengarna.
Resten av dagen bjöd på:
Shopping på Las Vegas outlet center, samt fortsatt shopping på andra ställen.
Körde sen tillbaka till hotellet och lämnade bilen, för att gå bort och äta kvällsmat på Gordon Ramsey Burger.
Vi fick köa i kanske 20 minuter innan vi fick komma in och får ett bord. Inte så farligt länge. Och oavsett vilket så var det väl värt längtan, då det utan tvekan var mitt livs godaste hamburgare.
MYCKET gott!!
Sen blev det mera gambling. Vi hade tänkt åka till Downtown/Freemontstreet för lite oldschool-känsla men vi orkade inte så vi höll oss på Harrah´s hela kvällen och spelade Craps. Roligt!! Gick bra
Morgonen bjöd på:
Frukost på IHOP (så gick det med den tanken om nyttig frukost).

Efter det svängde vi in på vid vi trodde var en vapenaffär, som inte såg alls mycket ut för världen, och det visade sig att det bara var ännu en shooting range (finns gott om dessa i Vegas), där man kunde prova olika vapen.

Eftersom vi ändå tänkt göra något sånt passade vi på när vi ändå var där.
Jag provade en MP5 och en Scar. Började med den senare.

Det var bland det roligaste jag har gjort på länge. Väl värt pengarna.
Resten av dagen bjöd på:
Shopping på Las Vegas outlet center, samt fortsatt shopping på andra ställen.
Körde sen tillbaka till hotellet och lämnade bilen, för att gå bort och äta kvällsmat på Gordon Ramsey Burger.
Vi fick köa i kanske 20 minuter innan vi fick komma in och får ett bord. Inte så farligt länge. Och oavsett vilket så var det väl värt längtan, då det utan tvekan var mitt livs godaste hamburgare.
MYCKET gott!!

Sen blev det mera gambling. Vi hade tänkt åka till Downtown/Freemontstreet för lite oldschool-känsla men vi orkade inte så vi höll oss på Harrah´s hela kvällen och spelade Craps. Roligt!! Gick bra