kristerj
Medlem
Du kan välja säten innan du betalar på BA.com, så du ser om du blir placerad i First eller inte på tvåklassflygen.Blir AA inrikes business = Domestic First?
Du kan välja säten innan du betalar på BA.com, så du ser om du blir placerad i First eller inte på tvåklassflygen.Blir AA inrikes business = Domestic First?
Letade samma men hittar inte vilken fare det är @Dr. Miles kanske vet hur man får fram den infon?@palmen Skulle denna fare kunna bli en TP-run eller finns det begränsningar vad
gäller antal stop /MPM ?
Jag har inte kunnat få veta mer än ni andra heller.Letade samma men hittar inte vilken fare det är @Dr. Miles kanske vet hur man får fram den infon?
Runt Thanksgiving?Jag hittar platser från ARN för runt 17.000 SEK i oktober, november...
MPM gör att det bara går att flyga OSL-HEL/LHR-LAX-HNL. Går inte få in mer stopp än så verkar det som.Jag har inte kunnat få veta mer än ni andra heller.
Fare basis är IPN8T1S6 i alla fall och det finns inte laddad varken på ExpertFlyer eller ITA Matrix.
[Business class] Oslo-Hawaii T/R, oneworld JV, 15.800 OSL inkl. skatter
OSL-Hawaii T/R
Flygbolag: American Airlines (AA), British Airways (BA), Finnair (AY) och IBERIA (IB)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: I
Fare basis: IPN8T1S6
Pris: 12.022 NOK + skatter, totalt från ca 15.800 NOK inkl. skatter
Förköpskrav: --
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpas senast: --
Gäller för utresa: 2019-JUN-27 och 2019-SEP-04
MPM: från Oslo:
Barnrabatt: 25% rabatt från baspriset.
- Honolulu: 8.698 miles
Återbetalning: Nej
Ändring: Ja, mot 300 EUR varje gång
Routing: MPM baserad
Runt Thanksgiving?
Hur får du ihop det inom MPM?Har nu ringt två gånger till AA med två olika routings, som prissätts okej med Matrix, men AA får fram endast typ 43 000 kr. Först försökte jag köra JFK-LAX för interkontinental J med AA, men det finns ypperst lite tillgång i klass I. Dock Matrix fick nog ändå fram ca. 18 000 kr som pris. Den andra gången körde jag med routing via PHX med garanterad utrymme i klass I, men det gick också åt skogen.
Får väl försöka greja ihop en med AY-biljettering och pröva ringa dem i stället.