Big Birger
Medlem
Gjorde en roadtrip från Denver till San Diego i maj 2016, som var fantastisk. Kartan nedan visar de sevärdheter som vi funderade på att se, med en cirkel per övernattning. Min familj kallar mig för "seriemördare" bara för att jag gillar att ha lite ordning i Excel... 
Höjdpunkterna:
Höjdpunkterna:
- Garden of the Gods, häftig natur.
- Royal Gorge Bridge, galet hög bro över en ravin.
- Pikes Peak, ballt att köra bil till 4300 möh
- Black Canyon var också sevärd
- Vi åkte en del guidade turer i bergen + forsränning också, som finns på många ställen. Det får du kanske svårt med tid att göra.
- Million dollar highway var fin (inte utsatt på kartan) och ändå på rätt väg åt rätt håll.
- Monument Valley får inte missas, och för en annan som springer Marathon är det helig mark där Forrest Gump slutade springa.
- Antelope Canyon var vår resas höjdpunkt. Glöm INTE att boka plats! Vi var först på morgonen, vilket var bra då det var lite folk och inte så mycket damm som yrt. Efter oss kom ett par bussar japaner. Ridå.
- Grand View Point spektakulär, men efter Royal Gorge och Black Canyon började vi nästan bli mätta på raviner...
- Hoover Dam gillade jag som är tekniskt intresserad. Det var väl inte övriga familjens högpunkt, men man kör precis förbi den.