Senaste nytt

Har poängen från Avis kommit?

@Andreas Ekman

Absolut, så kan det vara. Det har fungerat så bra ett tag nu (hade mycket olika problem i början med dom), så jag blir lite förvånad att det inte fungerar längre.

Att få kontakt via telefon är ju lönlöst, ska däremot åka förbi dom nästa vecka och kolla läget.

Att man blir lite upprörd är ju inte så konstigt då det nästan är en enkelresa med SAS i C som gått förlorad :(

@Andreas Ekman

Absolut, så kan det vara. Det har fungerat så bra ett tag nu (hade mycket olika problem i början med dom), så jag blir lite förvånad att det inte fungerar längre.

Att få kontakt via telefon är ju lönlöst, ska däremot åka förbi dom nästa vecka och kolla läget.

Att man blir lite upprörd är ju inte så konstigt då det nästan är en enkelresa med SAS i C som gått förlorad :(
Jag förstår absolut frustrationen över poängen.
Jag hade dock redan vid första problemet tagit kontakt med dom.
Telefon kan verkligen vara svårt på AVIS, men när det handlar om poängen då hade jag åkt ut direkt för att försöka se vad som kan räddas.
Jag hade samma sak med mitt kontor, strul i början. Men en gång när jag skulle hämta bilen så fick jag kontakt med ansvarig och efter det funkar allt smärtfritt.

Jag har ett exel ark där jag håller koll på alla bokningar och poäng som kommer in.
Varje gång jag har en bokning kollar jag i appen att bokningen finns och att det är utlämnad, annars ringer jag direkt och kollar.
Hittills aldrig varit problem med utlämmning eller poängen, iblan kommer dom snabbt och ibland kommer dom senare, men som kommer alltid utan påtryckning.

Är det någon som vet om R.F har slutat som ”station manager” på Avis Bromma? Någon som har en användbar mailadress till en efterträdare till honom?

Jag verkar ha råkat ut för samma problem som @Mr Planning denna helg.

Är det någon som vet om R.F har slutat som ”station manager” på Avis Bromma? Någon som har en användbar mailadress till en efterträdare till honom?

Jag verkar ha råkat ut för samma problem som @Mr Planning denna helg.
Ja det är en ny person där nu som är ansvarig sedan typ 1 månad tillbaka. Har ingen mailadress men ett direktnummer som verkar funka fortfarande.

Toppen