Senaste nytt

Thai First Class service i Bangkok

Lånar denna gamla tråd.
Jag anländer till BKK med Thai First och har 3 timmars väntan innan en kompis landar och vi ska vidare med bil till Hua Hin. Finns det någon lounge jag kan nyttja (airside eller landside)? First Class loungen fungerar bara vid vidare transport med flyg om jag förstår det hela rätt. Söker således Arrival Lounge.
Utfordringen i BKK er å komme gjennom transit-security uten gyldig billett videre. En mulighet er å forklare problemet til crew på flighten, og spørre om de kan be ground staff ordne et unntak. Min erfaring med Thai First er at de strekker seg langt for F-passasjerer :)

Jag anländer i first till BKK och flyger vidare till PHN (Kambodja) med thai. Vist har jag då tillgång till First lounge under min vistelse på Suvarnabhumis??

Har följande resa:
ARN-FRA-BKK-KBV (I-O-I)

Kommer jag in och får 30 min massage på F-loungen, eller missar jag detta då sista bytet är inrikes?

Har följande resa:
ARN-FRA-BKK-KBV (I-O-I)

Kommer jag in och får 30 min massage på F-loungen, eller missar jag detta då sista bytet är inrikes?

Transfer til KBV på BKK er litt spesiell siden de har egne transitområder slik at du slipper å gå helt ut. For å komme til TG F Lounge må du gå gjennom vanlig security transit. Da får du massasje.

MEN, jeg er usikker på om du klarer å komme deg til de egne transitområdene til KBV fra FCL uten å måtte gå helt ut gjennom immigrasjon og toll. Du bør ha god tid. Og det kommer jo an på hvor viktig disse 30 min med massasje er for deg?

Har följande resa:
ARN-FRA-BKK-KBV (I-O-I)

Transfer til KBV på BKK er litt spesiell siden de har egne transitområder slik at du slipper å gå helt ut. For å komme til TG F Lounge må du gå gjennom vanlig security transit. Da får du massasje.

MEN, jeg er usikker på om du klarer å komme deg til de egne transitområLounge Access:
· Royal First Class passengers departing same day on TG-operated international flights

· Royal Silk Class passengers departing same day on TG-operating international flights (Neck & Shoulder or Foot Massage only)

· No guest allowed
dene til KBV fra FCL uten å måtte gå helt ut gjennom immigrasjon og toll. Du bør ha god tid. Og det kommer jo an på hvor viktig disse 30 min med massasje er for deg?
Tyvärr nej, för att tillgång till THAI Orchid SPA Lounge är THAI First/Business class resenär utrikesflyg från Bangkok.
Alltså, om man har anslutningsflyg som är inrikes, har du inte tillgång till THAI Orchid SPA Lounge.

THAI skrev:
Lounge Access:

· Royal First Class passengers departing same day on TG-operated international flights

· Royal Silk Class passengers departing same day on TG-operating international flights (Neck & Shoulder or Foot Massage only)

· No guest allowed
Royal Orchid Spa | Airport Services | Thai Airways International

Toppen