aldrighemma
Medlem
Vem blir först med att våga testa? Det kan ju lika gärna vara ett svart hål poängen delas medNu går det att starta en PointSharing-grupp.
Vem blir först med att våga testa? Det kan ju lika gärna vara ett svart hål poängen delas medNu går det att starta en PointSharing-grupp.
Jag har skapat en grupp med sonen som enda medlem än så länge. Funkade fint!Vem blir först med att våga testa? Det kan ju lika gärna vara ett svart hål poängen delas med![]()
Med tanke på hur lång tid det tog för att ta fram detta så måste allting ha finslipats till perfektionDetta verkar nästan för bra för att vara sant. Någon hake måste det väl finnas eller?
+1 så nu kan hustrun bidra till bonusresorna så inte jag behöver stå för alla poäng hela tiden.Jag har skapat en grupp med sonen som enda medlem än så länge. Funkade fint!
Grattis! Inte 2a Advent, men väl inom ramen för att inkassera en och annan ÖlFan jag kan ju gå plus på detta. Kom igen nu sas och ge oss family pooling. Gärna innan 2a advent så kan jag casha in en öl i Hong Kong![]()