Om du flyger First så har jag hört FCL är bra. Sägs att spritutbudet är outstanding. Det är bara att gömma sig i badrummet när de stänger så har du hela baren för dig själv under natten.Ankommer kl2035 fredag kväll och ska vidare kl1150 lördag förmiddag.
Ska jag bara boka Novotel eller finns det något annat bättre hotell alt "perks" när man ska vidare med LH F?
Trevligt! Ska spana in det.Hilton MUC. Julmarknaden är igång mellan terminalerna nu, massa gött käk.
Skulle också bo på Hilton. Var där förra veckan. En liten julmarknad på hela området med hockeyrink i mitten. Glöm inte prova ölen på Airbräu. AirbräuTrevligt! Ska spana in det.
Lägg gärna upp en recension på den delen!Hittade det här nu som jag kommer testa! Knappt billigare än Novotel men kul att testa lite nytt.
Napcabs - Re-energize and take off! - Munich Airport
Hittade det här nu som jag kommer testa! Knappt billigare än Novotel men kul att testa lite nytt.
Napcabs - Re-energize and take off! - Munich Airport
Kommer nog ändå försöka gå landside så jag kan testa (vilket jag nästan alltid gör bara för att).Så bra! Slipper man ju incheckning och security på morgonen![]()