Senaste nytt

Boka en bonusresa med upp till 50% poängrabatt (boka 26/11-2/12 2018)

Brandten

Medlem
Fick detta I mailen nu (är EBG)

Ta en paus, bo på ett mysigt hotell, shoppa, gå på konsert och njut av god mat. Låter inte det som världens bästa julklapp (till dig själv)? En av alla fördelar du har som EuroBonus-medlem är möjligheten att belöna dig själv med en bonusresa då och då. Nu kan du dessutom få den till ett extra bra pris! Gäller t.o.m. söndag 2 december. Reseperiod: 7 januari – 31 maj 2019*.

Passar perfekt för mina kommande resor som ska bokas.

*Gäller resor tur/retur med Widerøe eller SAS i SAS Go och SAS Plus som bokas t.o.m. den 2/12 2018. Reseperiod: 7/1–31/5 2019. För resor till/från USA eller Asien gäller reseperiod: 7/1 –31/3 2019. Antalet platser är begränsat. Skatter och avgifter tillkommer.

afbac46d87bd5e7971125b049efbc8cf.jpg
 

FF#1

Medlem
Precis, funkar med fly premium, bra deal att flyga plus till Europa för 21000p per person. Synd bara att jag inte har någon aning var jag vill åka.. :)
 
Fick detta I mailen nu (är EBG)

Ta en paus, bo på ett mysigt hotell, shoppa, gå på konsert och njut av god mat. Låter inte det som världens bästa julklapp (till dig själv)? En av alla fördelar du har som EuroBonus-medlem är möjligheten att belöna dig själv med en bonusresa då och då. Nu kan du dessutom få den till ett extra bra pris! Gäller t.o.m. söndag 2 december. Reseperiod: 7 januari – 31 maj 2019*.

Passar perfekt för mina kommande resor som ska bokas.
afbac46d87bd5e7971125b049efbc8cf.jpg

Någon länk att dela?
 
Toppen