Homer
Medlem
Jag tror vi som bor i Storstockholm/Mälardalen överskattar vår egen "importance" ibland.
small-sized dog with big dog attitude
Jag tror vi som bor i Storstockholm/Mälardalen överskattar vår egen "importance" ibland.
Kan inte tänka mig annat än att CB fortfarande jäser av nöje över ha beskrivits så i en diplomatisk kabel.small-sized dog with big dog attitude
small-sized dog with big dog attitude
Va? Viktigheten av denna världsmetropol, detta ljus i världens mörker, denna plats där världens mest framgångsrika civilisation får utvecklas fritt, dess vackra och högintelligenta invånare, får aldrig underskattas. Hybris är ett minimum, världsberömd är ett krav. Välkommen till Stockholm, platsen där ironi inte finns.Jag kräker lite i munnen varje gång jag ser ”Capital of Scandinavia” någonstans i Stockholm.
Jag gillar dig redan!Va? Viktigheten av denna världsmetropol, detta ljus i världens mörker, denna plats där världens mest framgångsrika civilisation får utvecklas fritt, dess vackra och högintelligenta invånare, får aldrig underskattas. Hybris är ett minimum, världsberömd är ett krav. Välkommen till Stockholm, platsen där ironi inte finns.
I brist på annat så kalendersök hos ITA Matrix (välj endast direktflyg och bocka av att bara visa flyg med lediga platser).Ngn som vet/kan upplysa om var man kan se vilka dagar SAS flyger CPH-BOS under vintertidtabellen (om de flyger öht)?![]()
Ngn som vet/kan upplysa om var man kan se vilka dagar SAS flyger CPH-BOS under vintertidtabellen (om de flyger öht)?![]()
Tack. Sista flighten verkar gå torsdag 21/11I brist på annat så kalendersök hos ITA Matrix (välj endast direktflyg och bocka av att bara visa flyg med lediga platser).