/../ jag orkar inte läsa 143 sidor...
Med risk för att låta lite tyken, men varför skulle någon då orka svara?
/../ jag orkar inte läsa 143 sidor...
Med risk för att låta lite tyken, men varför skulle någon då orka svara?
När jag fick mitt inchecknings-sms så var fann jag också att jag var bokad i Business. Mailet kom sedan ett tag efter så i mitt fall var det en CU. Troligen även i ditt fall. Oavsett, checka in, välj plats och njut av uppgraderingen. Jag skulle inte räkna med att ha chans på hemvägen, men det har hänt, men är inte så sannolikt.Ursäkta om frågan redan ställts men det står inte i första posten och jag orkar inte läsa 143 sidor...
Har bokat min första plus-resa long-haul med avresa imorgon och när jag nu fick inchecknings-smset ser jag att jag har en plats i business, men har inte fått något mail. Innebär det att det INTE är CU och att jag därmed har chansen även på hemvägen? Eller kan mailet komma senare? (Eller får man inte alltid mail?)
Är EBD, hade inte checkat in och det är en resebyråbokning.
Ett tips är att kolla i post 1406 och lite därefter i denna tråden, vilket med default-inställningar även visas på den senaste/sista sidan.Tack för ditt kunskapsrika informativa inlägg, precis vad sånna här långa trådar behöver mer av.
Ett tips är att kolla i post 1406 och lite därefter i denna tråden, vilket med default-inställningar även visas på den senaste/sista sidan.
Desto fler ”jag orkar inte läsa”-inlägg som postas, desto svårare blir det att hitta info.....
Tack för ditt kunskapsrika informativa inlägg, precis vad sånna här långa trådar behöver mer av.
Om du hade uttryckt dig lite mer trevligt och sagt typ ”det finns så mycket info i tråden att det är svårt att få överblick” eller ”sökmotorn är så kass att den inte skulle hitta en ladugårdsdörr om den stod mitt framför den” eller ”jag har bråttom och skulle vilja veta snabbt”.
Men just det där ”jag orkar inte” kom och serva mig fungerar inte så superbra.
Du har ju bevisligen inte ens bemödat dig med att läsa den sista eller de två sista sidorna i tråden som är full med frågor precis som din.Och jag står förresten för att jag inte orkar läsa 144 sidor, utan att försöka linda in det i andra ord.