Just denna tråden kommer dock att fokusera på reserelaterade produkter och tjänster. Där kan ju även vi i Europa ta del av många erbjudanden som kommer från andra sidan atlanten.Karlssonskan skrev:Att vi har en lång bit kvar tills vi kan mäta oss med vad amerikarnarna kallar Black friday. Tyvärr så brukar ju handlarna här hemma höja priserna 1-2v innan deras kampanjer påbörjas.Men jag ser fram emot all inkommande mejl som brukar fördubblas i antal den veckan.Klicka för att utvidga...
Nu skäms jag lite. Hade totalt missat det som stod inom parantes, såg det nu som först. Sorry, men tack för ditt förtydligande.palmen skrev:Just denna tråden kommer dock att fokusera på reserelaterade produkter och tjänster. Där kan ju även vi i Europa ta del av många erbjudanden som kommer från andra sidan atlanten.Klicka för att utvidga...
Karlssonskan skrev:Nu skäms jag lite. Hade totalt missat det som stod inom parantes, såg det nu som först. Sorry, men tack för ditt förtydligande.Klicka för att utvidga...
Som sagt, jag ändrade rubriken.Karlssonskan skrev:Nu skäms jag lite. Hade totalt missat det som stod inom parantes, såg det nu som först. Sorry, men tack för ditt förtydligande.Klicka för att utvidga...
JacobAkerblom skrev:Kan man förvänta sig att finna deals hos dem stora hotellkedjorna? Kollat på hotell inför sommarens resa och hittat intressant val på tex Mariott och Accor hotells, brukar dessa köra Black friday kampanjer?Klicka för att utvidga...
Stockholmer skrev:Air China-kampanj i business från Tyskland till Australien och Auckland för 1500 euro...https://www.airchina.de/DE/DE/promotion/Eunovsale2018?pid=TP_eunovsale2018:20181101:KV:KEVSE
ESäljperiod: 10-11 november... Reseperiod och flera resemål: Se länk ovanKlicka för att utvidga...
Mr.cake skrev:Sådär nu verkar man ha släppt liknande deal fast från Skandinavien.https://www.airchina.se/SE/GB/promotion/Eunovsale2018?cid=TP_eunovsale2018:20181107:BAN:Facebook:SEEN:000001&fbclid=IwAR20_Zvgf0XxaLA6VHwQN1snugyCTp6Pfm-6GPLeryobjg0SlHYd8JUR7N8Klicka för att utvidga...
Canadien skrev:Bara ekonomi, eller missade jag något?Klicka för att utvidga...