palmen
Moderator
Hur får du ihop det med tur och retur och en enkel.Borde gå att få till med en T/R samt en enkel.
Man får ju inte ha Open Jaw mellan New York och Singapore. Eller något jag missar här?
Routungen ovan lär kräva 3 enkelbiljetter
Hur får du ihop det med tur och retur och en enkel.Borde gå att få till med en T/R samt en enkel.
Hur får du ihop det med tur och retur och en enkel.
Man får ju inte ha Open Jaw mellan New York och Singapore. Eller något jag missar här?
Routungen ovan lär kräva 3 enkelbiljetter
Men gapet mellan EWR och ARN via Asien är ju längre än någon av de andra sträckorna. Det borde därmed inte vara godkänt.ARN-EWR som enkel och sedan origin open jaw EWR-DPS-ARN ?
ARN-EWR som enkel och sedan origin open jaw EWR-DPS-ARN ?
Nu har jag inte GCmap uppe men nog är både EWR-SIN och SIN-ARN längre än ARN-EWRMen gapet mellan EWR och ARN via Asien är ju längre än någon av de andra sträckorna. Det borde därmed inte vara godkänt.
Det blir ju en definitionsfråga om var gapet hamnar. Singapore flyger väl både öster och västerut på SIN-NYC vilket gör att gapet blir olika stort beroende på vilken väg de åker.Nu har jag inte GCmap uppe men nog är både EWR-SIN och SIN-ARN längre än ARN-EWR
Har man en "platt" karta och tar vägen över stilla havet blir gapet dock enormat.
Har man en "platt" karta och tar vägen över stilla havet blir gapet dock enormat.
Har dock ingen aning om hur de räknar på gapet, men kan tänka mig att man kan få det nekat
Nu hänger jag inte med eller så har jag missuppfattat reglerna kring Open jaw redan från börjanHar man en "platt" karta och tar vägen över stilla havet blir gapet dock enormat.
Har dock ingen aning om hur de räknar på gapet, men kan tänka mig att man kan få det nekat