segra
Medlem
Inte jag heller.
Får väl boka på och sedan ringa in på måndag då.
Inte jag heller.
Jag får inte upp så att jag kan använda min 241 voucher, skumt..
heller
Fast den nya *A sökningen från sas är väl bara en prell bokning.En fråga. Är det vanligt att de inte drar poängen direkt? Mina tidigare bokningar så har poängen dragits så fort jag tryckt på knappen.
Nu har jag gjort 2 st *A bokningar genom sas.se och inga poäng har dragits. Problemet är att mina vouchers inte är aktiverade så om
poäng dras så har jag inte tillräckligt. Ska jag avboka den ena bokningen (Minst viktiga) för att inte riskera ngt eller jag ska köra på och
avvakta om de kontaktar mig?
Fast den nya *A sökningen från sas är väl bara en prell bokning.
Du måste ju inom 48 timmar ringa sas och få den biljeterad och då dras alla ev poäng
Fast den nya *A sökningen från sas är väl bara en prell bokning.
Du måste ju inom 48 timmar ringa sas och få den biljeterad och då dras alla ev poäng
Jag har förstått det som att den tillfälliga Star-bokningen krävde att man ringde in. I den nya versionen som kördes igång häromdagen så ska allt ske online och direkt.Men det framgår ingenstans. Har fått mail att resan är bekräftad samt att jag har seatat mig på samtliga flyg. Har kanske
missat att läsa något?
Men det framgår ingenstans. Har fått mail att resan är bekräftad samt att jag har seatat mig på samtliga flyg. Har kanske
missat att läsa något?
Okej, då har segra två val ser jag det som.Jag har förstått det som att den tillfälliga Star-bokningen krävde att man ringde in. I den nya versionen som kördes igång häromdagen så ska allt ske online och direkt.