Mycket service blir det, undrar om man kan räkna med extra bra service ombordSåhär ser det ut för en resa till Seychellerna.
Visa bifogad bild 80997
Såhär ser det ut för en resa till Seychellerna.
Visa bifogad bild 80997
Måste ju älska BCs egna ”mcdonalds indicator” där saker och ting mäts i antal avis hyror. Dessvärre kan inte anta 10k kampanjer kommer igen. Samt att vissa bybor som en annan inte har nåt avisMan kan ju önska att denna informationen hade kommit ut redan igår och att förändringen trätt i kraft om x dagar istället.
Då hade SAS skött detta perfekt enligt mig.
Att de sänker kostnaden i kronor för bokningar är något som är positivt för oss, det ska vi trots allt komma ihåg.
Får jag 2000 kronor billigare bokning så motsvarar det 3 avishyror (som ger mig 30k poäng).
På en First award till nordamerika för 150k poäng så blir nu kostnaden 175k poäng istället.
Den sänkta avgiften kontra högre poängkostnaden i detta fall har alltså blivit en fördel för mig och inte någon försämring.
Tack för den
Nu är jag fullt medveten om att detta kommer att halta på de andra delar i världen man kan boka till där First kostat 190k eller mer tidigare.
Vilken sida kollar du på? För mig ligger det nere fortfarandeSåhär ser det ut för en resa till Seychellerna.
Visa bifogad bild 80997
Då måste du vara rätt avis! (duckar)Samt att vissa bybor som en annan inte har nåt avis![]()
Lite kul är att om man har en cachad sida/länk så kan man klicka sig vidare från den och se/boka nya resor ändå. SK IT...![]()
Vilken sida kollar du på? För mig ligger det nere fortfarande![]()
Vilken sida kollar du på? För mig ligger det nere fortfarande![]()
Kan du poste ruta også?