Senaste nytt

Miles & More kampanj (2500p/stay) när man bor på Hilton fram till 31 oktober 2018

Homer

Medlem
Last edited:

Jönsson

Medlem
Nu har jag dubbelkollat med Honors och de menar att reward stays inte är berättigande. De håller dock med om att undantaget borde stå med i terms and conditions då “eligible stays” normalt inkluderar Rewards.
 
Nu har jag dubbelkollat med Honors och de menar att reward stays inte är berättigande. De håller dock med om att undantaget borde stå med i terms and conditions då “eligible stays” normalt inkluderar Rewards.

Uhm, enligt livechatten skulle jag få M&M Miles men att det kunde ta 3-6 veckor.
Tvivlar dock på att de kommer några då det gått på dagen typ för alla betalda stays.
 
Tippar på att du får ett förlåt och 5000 Hilton poäng istället...

Inte mig emot. Tycker bara villkoren bör vara tydligare att poängbokningar inte räknas. Hade inte varit så svårt att lägga till i villkorstexten. :)

För *snyft* det var ju så att jag bara gjorde en poängbokning istället för $$$ för att jag verkligen *snyft* trodde att poängbokningar var en giltig stay.
För i villkoren stod det ingenting att så inte var fallet. *snyft*.

Hur många bokningar hinner ni med före sista Oktober? Jag tror jag kommer hinna med 10 till i alla fall. Bra kampanj detta!
 
Last edited:

Mangostan

Medlem
Grym kampanj. Jag drog in 47.500 poäng. Startade från noll på Miles & More. Någon som har tips på vad man använda poängen till? Har spanat på deras shop, men vanligtvis är det väl dålig utväxling för sånt? Jag krediterar allt till Eurobonus när jag flyger.
 
Toppen