Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

Hej!
Känner någon här till någon tandläkare ni kan rekommendera i Stockholm och/eller i någon av Stockholms förortskommuner som accepterar betalning med American Expresskort?
Tacksam för svar
Med vänlig hälsning, Andreas
 

benson

Medlem
Hej!
Känner någon här till någon tandläkare ni kan rekommendera i Stockholm och/eller i någon av Stockholms förortskommuner som accepterar betalning med American Expresskort?
Tacksam för svar
Med vänlig hälsning, Andreas
Hans Ersander på Kungsgatan. Kan rekommendera honom alldeles oberoende av att han tar Amex. Han använder iZettle så det blir ingen extra avgift för honom med Amex.
 

FFS

Medlem
Hej!
Känner någon här till någon tandläkare ni kan rekommendera i Stockholm och/eller i någon av Stockholms förortskommuner som accepterar betalning med American Expresskort?
Tacksam för svar
Med vänlig hälsning, Andreas
Jag vet inte hur mycket du lägger på tandläkaren per år, men jag håller kvar i min trots att han inte tar Amex.
Där någonstans går min gräns för vad jag är beredd att ändra för att få lite extra spend/poäng
 

jumbooze

Medlem
Jag vet inte hur mycket du lägger på tandläkaren per år, men jag håller kvar i min trots att han inte tar Amex.
Där någonstans går min gräns för vad jag är beredd att ändra för att få lite extra spend/poäng
Be om faktura och ta den via Billhop / Betalo ;)
 
Toppen