Senaste nytt

Sas Amex sänker intjäning till Eurobonus på betalkorten

Absolut :)

Ring aldrig kundtjänst och fråga (likt kassörskan på Coop)

När någon frågar på forumet, bekräfta vad villkoren säger och att allt annat isåfall är en avvikelse den villkoren. (Likt frågan i pantkön)

Och om du vill ge någon tips (likt att prata med någon enskilt på parkeringen), skicka pm.

Typ så? :)
Much obliged!

Absolut :)

Ring aldrig kundtjänst och fråga (likt kassörskan på Coop)

När någon frågar på forumet, bekräfta vad villkoren säger och att allt annat isåfall är en avvikelse den villkoren. (Likt frågan i pantkön)

Och om du vill ge någon tips (likt att prata med någon enskilt på parkeringen), skicka pm.

Typ så? :)
Trodde tråden var "Sas Amex sänker intjäning till Eurobonus på betalkorten" och inte "Hur vi kommunicerar på bc". Men vad vet jag.

Trodde tråden var "Sas Amex sänker intjäning till Eurobonus på betalkorten" och inte "Hur vi kommunicerar på bc". Men vad vet jag.

Absolut, men ibland kan en snäll påminnelse på vad som förslagsvis skrivs, eller kanske inre skrivs, öppet, vara passande :)
Gemensamt här på forumet är nog att vi alla vill fortsatt maximera poängintjäningen.

Absolut, men ibland kan en snäll påminnelse på vad som förslagsvis skrivs, eller kanske inre skrivs, öppet, vara passande :)
Gemensamt här på forumet är nog att vi alla vill fortsatt maximera poängintjäningen.
Så lätt det spårar ur som vår diskussion nu...

Aha! Mycket intressant. Går detta ska jag direkt ansöka om nya Elite (också) då jag har spend för 4 vouchers /år och på ett lite fuskigt och billigt sätt kan nå EBD varje år utan att harva runt för 100 poäng per leg flygningar hos SAS.

Nja, du kan inte få ytterligare vouchers för samma produkt (Elite i detta fall oavsett om det är betal- eller kreditkort), endast för olika produkter - dvs Basic, Premium och Elite. Det har jag själv fått lära mig den hårda vägen trots annan info både här och av kundtjänst.

Nja, du kan inte få ytterligare vouchers för samma produkt (Elite i detta fall oavsett om det är betal- eller kreditkort), endast för olika produkter - dvs Basic, Premium och Elite. Det har jag själv fått lära mig den hårda vägen trots annan info både här och av kundtjänst.

Intressant! Nu känner jag iaf en person som har fått det (därav mitt korta och koncisa "Ja" lite längre upp i tråden - men med tanke på din rapport så ska man kanske inte ta det för givet att det fungerar. Tack för info @Myllys35 :)

Intressant! Nu känner jag iaf en person som har fått det (därav mitt korta och koncisa "Ja" lite längre upp i tråden - men med tanke på din rapport så ska man kanske inte ta det för givet att det fungerar. Tack för info @Myllys35 :)

Ja, jag tvivlar inte på att det stämmer för de som rapporterat att det går. Det fungerade dock inte för min del, så det kan ju vara bra att veta att den risken finns. Det är ju inte något man har rätt till heller :)

Det är helt tvärt emot vad de sagt till mig, de gav mig till och med rådet över telefon att skaffa kreditkortet (premium) för att få en till voucher. Får väl se vad som händer när det blir dags att den triggas.

Jag har ett Premium (betal) och ett Elite (kredit)
Får man fortfarande 15p/100kr på Premium kredit, det är alltså bara betalkorten som drabbas?
Så om jag vill fortsätta ha 2 kort så är det bara att jag byter premium betal mot premium kredit?

Toppen