Har också fått registrera mig för att kunna söka, ett tag gick det att ta bort rutan eller klicka bakåt och få fram sökningen men det slutade fungera efter några dagar.
Är det någon annan som har lagt märke till att det inte går att söka med "flexible dates" eller få fram 60 dagar kalendervyn? Varje gång jag gör en sökning så får jag "We are unable to process your request". Om man istället söker utan "My dates are flexible" så fungerar det men då visas ju ingen kalender. Hmm.....
Visa bifogad bild 80324 Visa bifogad bild 80325
Och jag.
Prövade också att ringa numret man ringde tidigare, de fick inte fram några resor i business class. Det fick däremot Chattflights, men det är ju märkligt att man inte kan boka bonusresorna med bolagen man är kund hos?
Ungefär samma tid behöver inte betyda att det även finns/fanns för de datum du vill åka. Enda man kan jämföra är om man söker exakt samma dagar och samma linjer, då kan ,man göra jämförelsen.Numret till SAS: Hur bokar jag mitt American Express-erbjudande och vilka öppettider gäller? | SAS
Jag ringde både dem och SAS vanliga nummer, hade inga resor. Strax efter bokade en kompis en bonusresa med Chattflights för ungefär samma tid. Varför blir det så? Det tvingar en ju att använda Chattflights?
Uniteds hemsida fungerar inte alls för mig just nu