Senaste nytt

SAS introducerar premium menyer på longhaul i Go

Ser väldigt trevligt ut på bild. Men men det gjorde ju även boxen när den lanserades. Hoppas att detta blir bra!

• Gilla
Reactions: Gus
Det ser ut att vara exakt en PLUS-måltid de har på bilden. Fick prinsesstårta sist jag åkte till Boston i Plus. Men det är väl smart. Åtminstone ur SAS-perspektiv. Lasta några extra plusmåltider bara.
Haha, säger något om mina kunskaper om Plusprodukten på långlinjer.

Det ser ut att vara exakt en PLUS-måltid de har på bilden. Fick prinsesstårta sist jag åkte till Boston i Plus. Men det är väl smart. Åtminstone ur SAS-perspektiv. Lasta några extra plusmåltider bara.

Jag tycker att det ser ut som att förrätt och efterrätt kommer från plus, men varmrätten ser mer högklassig ut.

Saker kan se fint ut på bild men ibland inte så fint i verkligheten.
Vilket får mig att tänka på filmen falling down :)
IePxVam.gif

Jag tycker att det ser ut som att förrätt och efterrätt kommer från plus, men varmrätten ser mer högklassig ut.
Jag tycker varmrätten ser mycket bättre ut än plus. Den ser ju faktiskt ut som mat!!!

Hm, hur påverkar det plusgrade/CU?
Plusgrade ska fortsatt fungera, men om plugraden går igenom så blir du av med maten och får vanliga plus-maten.

Uppgradering vid gate går inte längre att göra om man beställt denna mat.

CU har de inte sagt något om. Spontan gissning är att den borde blockeras, eftersom de annars tar bort något för dig som du betalat extra föru, utan att du får chansen att säga något.

Toppen