Agö
Medlem
Kul, ser fram emot recension.Kul nyhet! Har en bokning i SAS Go till San Fransisco i början av November så blir till att testa detta. Verkade dock inte finnas tillgängligt än när jag kollade på min bokning.
Kul, ser fram emot recension.Kul nyhet! Har en bokning i SAS Go till San Fransisco i början av November så blir till att testa detta. Verkade dock inte finnas tillgängligt än när jag kollade på min bokning.
Frystorkad kyckling i Plus, princessbakelse i Go. Det är framtiden.
Haha, säger något om mina kunskaper om Plusprodukten på långlinjer.Det ser ut att vara exakt en PLUS-måltid de har på bilden. Fick prinsesstårta sist jag åkte till Boston i Plus. Men det är väl smart. Åtminstone ur SAS-perspektiv. Lasta några extra plusmåltider bara.
Kul, ser fram emot recension.
Det ser ut att vara exakt en PLUS-måltid de har på bilden. Fick prinsesstårta sist jag åkte till Boston i Plus. Men det är väl smart. Åtminstone ur SAS-perspektiv. Lasta några extra plusmåltider bara.
Jag tycker varmrätten ser mycket bättre ut än plus. Den ser ju faktiskt ut som mat!!!Jag tycker att det ser ut som att förrätt och efterrätt kommer från plus, men varmrätten ser mer högklassig ut.
Plusgrade ska fortsatt fungera, men om plugraden går igenom så blir du av med maten och får vanliga plus-maten.Hm, hur påverkar det plusgrade/CU?