Mattias Holmén
Medlem
Ja den autofyller i appar om du ber den. Du kan även snabb kopiera lösen.Synkar den med appar också? Flyg, hotel, mail, etc.? Eller finns det något lätt sätt copy/paste'a lösenorden i mobila enheter?
Ja den autofyller i appar om du ber den. Du kan även snabb kopiera lösen.Synkar den med appar också? Flyg, hotel, mail, etc.? Eller finns det något lätt sätt copy/paste'a lösenorden i mobila enheter?
Här kommer ju en av problem i samband med självregistrering i annans system. Jag som "kund" har knappast den detaljkännedom om hur saker ska rubriceras eller benämnas.
I min värld är detta en stöld, inget bedrägeri. Det blir upp till mottagande utredare i detta fall att rubricera om. Jag bryr mig heller inte vilket det blir eftersom jag har fått min produkt (polisanmälan) att vidarebefordra till SAS EB. Polisutredningen lär troligtvis läggas ner oavsett.
Inga livstecken från SAS överhuvudtaget.Har Fraudavdelningen kontaktat dig än?
Inga livstecken från SAS överhuvudtaget.
Hur svårt kan det vara? Det första de ska bedömma är om det är jag som försöker blåsa dem handla därefter. Eftersom vi är fler drabbade och det för SAS inte borde vara ett okänt arbetssätt de har utfört det på så borde de kunna lätt konstatera att jag är en drabbad kund. Fixa tillbaka mina poäng och fortsätt jobba med fallet utan mig och täpp igen hittade säkerhetshål.