Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

Shanghai - Köpenhamn idag 7/9, go till plus.
Dock inget mail men tyder ändå på en CU då jag checkade in 24h innan avfärd, fortfarande i go.
Gick in å skulle kolla plats igen en halvtimme senare å var då placerad i plus i stället.
Vidöppet i go när jag checkade in.
Men har fortfarande inte fått mail, 2,5h innan avgång, vilket jag fått de andra gångerna jag fått CU.

Tveksamt att de skulle göra en opup 23,5h innan..

Tack SAS!

Jag hade en liknande händelse för en månad sen och trodde jag hade fått en opup. Mailet för CU dök dock upp 5 dagar efter flygningen....

Sällsynt är det absolut, men det finns inget som säger att det var en CU heller. Folk tenderar att säga att de fått en CU så fort de blivit uppgraderade även om de inte fått ett mail om det. Det är inte det minsta hjälpsamt för denna tråd erftersom vi vet att man ska få mail om det. Får man inget mail är det troligen inte en CU, så enkelt är det.

Fick mitt första CU-mejl i natt om att jag blivit uppgraderad från Go till Business från New York till Köpenhamn. Glädjen varade dock inte länge, för bara några timmar senare kom ett nytt mejl om att det flyget blivit inställt. Blev istället ombokad till ett tidigare flyg samma dag, men där var jag tillbaka i Go. På plats i loungen snackade jag dock med personalen som ordnade en uppgradering till Plus. Alltid något!

Fick mitt första CU-mejl i natt om att jag blivit uppgraderad från Go till Business från New York till Köpenhamn. Glädjen varade dock inte länge, för bara några timmar senare kom ett nytt mejl om att det flyget blivit inställt. Blev istället ombokad till ett tidigare flyg samma dag, men där var jag tillbaka i Go. På plats i loungen snackade jag dock med personalen som ordnade en uppgradering till Plus. Alltid något!
Det var ändå rätt schysst gjort av loungevärden måste jag säga.

Toppen