Andreas Ekman
Medlem
Lite OT men, ne nu du...Nja, användbar, ingen lyx är väl mer Skoda eller Toyota.
Skoda kan vara lyxigt beroende på modell.
Mvh En extremt sårad Skoda ägare
Lite OT men, ne nu du...Nja, användbar, ingen lyx är väl mer Skoda eller Toyota.
Bra liknelse, bara att jag har svårt att se ordet "lyx" kopplat till något som har med SAS att göra![]()
Jag hade fyra ben med American på BA-biljett. Det räcker ju med att flighterna har BA-kod.Lite OT, du slapp kravet på minst fyra BA-ben? Nu vet jag inte hur hårda dom är på det, eftersom jag alltid haft de "fyra benen"
Skoda är budget version av VW, som är mer lyxig än Seat. Alla tre har dock samma teknik och komponenter.Lite OT men, ne nu du...
Skoda kan vara lyxigt beroende på modell.
Mvh En extremt sårad Skoda ägare![]()
Jo flyg med Star alliance är statusgrundande. Givetvis måste du kolla bokningsklass för att se vad som gäller exakt för olika bolag.Är EBG som jag uppnår med av Amex och Mastercard premium samt några intraEuropa och någon longhaul per år. Jag undrar om jag har missförstått poängintjäningen till Eurobonusstatus.....Jag har trott att det bara var flyg med SAS som gav baspoäng. Men är det så att även flyg med *A är statusgrundande...?