Senaste nytt

Söka pris i lågpriskalendern på SAS

Brandten

Medlem
En liten tanke när jag satt och letade i lågpriskalendern.
Har jag missat något eller är det här årets tips till SK.IT på kvällens event, att man borde kunna välja Go, Plus eller Business och DÄREFTER leta i lågpriskalendern.

Det är ju inte alls säkert att lågpriskalendern enligt nedan nödvändigtvis är lågpriskalendern för Business som jag skulle behöva.

upload_2018-9-27_11-30-5.png

Har också saknat den funktionen. Dock tror jag spontant att man resonerar som så att lågpriskalenders = lågpris = lägsta och billigaste bokningsklass typ...

Har lämnat det som förslag via lite olika ställen i något år, men kan bara konstatera att det inte är prioriterat för dom av någon anledning

Finns det bolag/sidor där man kan välja i den ordningen då? Kan tänka mig att man dels har detta system för att det fanns en färdig lösning, dels för att man inte förväntar sig att kunder som bokar plus eller business är så priskänsliga att de efterfrågar en lågpriskalender. Bara spekulation.

Finns det bolag/sidor där man kan välja i den ordningen då? Kan tänka mig att man dels har detta system för att det fanns en färdig lösning, dels för att man inte förväntar sig att kunder som bokar plus eller business är så priskänsliga att de efterfrågar en lågpriskalender. Bara spekulation.
Singapore Airlines har en flexible datekalender/matris men den är inte en hel månad stor utan max +-3 dagar tror jag.

Toppen