Långt ifrån första gången, men förhoppningsvis blir det vanligare o vanligare framöver.Malu skrev:I onsdags var det HS-TGK som flög ARN-BKK, dvs en maskin med en något uppdaterad Y+ som kan kallas Business och en pod-first som säljs som business från Sverige. Inte direkt ny, men modernare inredning än TGA, TGB, TGF och TGG.Klicka för att utvidga...
JonW skrev:Långt ifrån första gången, men förhoppningsvis blir det vanligare o vanligare framöver.Klicka för att utvidga...
Malu skrev:Tja - man kastas mellan hopp och förtvivlan...Senaste nytt när jag kollar Expertflyer är att ARN-BKK ligger som 744 medan ARN-HKT-turerna ändrats tillbaka till 747 All Series, en bra bit in på nästa år.Man får glädja sig åt att de maskiner som har den gamla inredningen ändå är de åldersmässigt nyaste. Sedan kommer det säkert hinna ändra sig ett par gånger till innan jag ska ut och åka i december.Klicka för att utvidga...
Malu skrev:Tja - man kastas mellan hopp och förtvivlan...Senaste nytt när jag kollar Expertflyer är att ARN-BKK ligger som 744 medan ARN-HKT-turerna ändrats tillbaka till 747 All Series, en bra bit in på nästa år.Man får glädja sig åt att de maskiner som har den gamla inredningen ändå är de åldersmässigt nyaste. Sedan kommer det säkert hinna ändra sig ett par gånger till innan jag ska ut och åka i december.Klicka för att utvidga...
CaptainM skrev:Hade 744 på min flight CPH-BKK 27 okt fram till för någon dag sedan, då ploppade det upp 747 All Series :-(Hemresan den 4 nov är i alla fortfarande 744. Som du säger, hinner väl ändra sig ett antal gånger innan avgång.Klicka för att utvidga...
jtq skrev:Samma hände mig, BKK-ARN i oktober byttes till all series. Verkar som att man även tappar sätesreservation vid bytet.Klicka för att utvidga...