Ohreally skrev:Får samma då jag försökte boka sthml - MiamiKlicka för att utvidga...
Samma här.. Funkar inte just till Miami under oktober..
Ohreally skrev:Får samma då jag försökte boka sthml - MiamiKlicka för att utvidga...
Jag bokade precis Miami i oktober, 4 personer och det fungeradeKimmen00 skrev:Samma här.. Funkar inte just till Miami under oktober..Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:av nån anledning får jag inte fram något annat än felmeddelande när jag letar på CPH-PVG... nån som kan få fram resultat?Visa bifogad bild 75463jag har givetvis testat flera gånger. Däremot fungerar andra destinationer fint... UddaKlicka för att utvidga...
Lite historik.lilydock skrev:Vad tror experterna? Kan en Friends & Family komma inom kort?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Lite historik.Höst 2016 och 2017SAS Friends & Family 28 september - 8 oktober 2016 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorSAS Friends & Family | Boka senast 2017-NOV-06 (res mellan 2017-DEC-01 och 2018-APR-30) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Det är som vi brukar att säga; de som vet kan inte avslöja.Nahoj skrev:Tjenare!Någon ny info om när SAS Friends & Family möjligen kommer äga rum?Klicka för att utvidga...
Dr. Miles skrev:Det är som vi brukar att säga; de som vet kan inte avslöja.Klicka för att utvidga...
Lugn och fin - Mats Waltin...Ricci skrev:Mitten av oktober nu och ingen F&F.... nytt sparförslag från SAS?Klicka för att utvidga...
Förra året kom den i slutet av oktober. Blir det en ny F&F är det inte orimligt att den infaller ungefär samtidigt i år.Ricci skrev:Mitten av oktober nu och ingen F&F.... nytt sparförslag från SAS?Klicka för att utvidga...
Hafermann skrev:Förra året kom den i slutet av oktober. Blir det en ny F&F är det inte orimligt att den infaller ungefär samtidigt i år.Klicka för att utvidga...
Kollat två olika resor inom Europa, samma priser på båda länkarna i december och februari på iaf...mha321 skrev:Man ställer sig frågan om det är samma priser på de två länkarna/koderna. Jag skulle gissa det, är det någon som har hunnit kolla?Klicka för att utvidga...