Tre kör kampanj igen, 1750 poäng denna gång.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Gäller fram till 23 september.
Någon aning om vilka produkter som ger poäng? Kan man köpa ett kontantkort för 0kr?
Tre kör kampanj igen, 1750 poäng denna gång.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS
Gäller fram till 23 september.
Tidigare funkade de med ett kontantkort för mobilt bredband fast ser att de ändrat villkorstexten nu till abonnemang. Vet inte om nån testat bredbandskortet sedan denna uppdatering o kan svara på om de fortfarande funkade.Någon aning om vilka produkter som ger poäng? Kan man köpa ett kontantkort för 0kr?
Tidigare funkade de med ett kontantkort för mobilt bredband fast ser att de ändrat villkorstexten nu till abonnemang. Vet inte om nån testat bredbandskortet sedan denna uppdatering o kan svara på om de fortfarande funkade.
Vanligt för tal har inte funkat på ett tag enligt rapporter här. Fungerade inte heller för mig själv vid förra kampanjen så ska man testa o se om de går så är det data som gäller.Funkar med gratis kontantkort. När jag kollade senast fanns det varianter för både tal och data.
Vanligt för tal har inte funkat på ett tag enligt rapporter här. Fungerade inte heller för mig själv vid förra kampanjen så ska man testa o se om de går så är det data som gäller.
Bra om de fortfarande funkar med datakortetJag fick poäng för gratis datakort här om dagen. Kom ganska omgående i ”poäng på väg”. Snabb leverans på kortet (som jag faktiskt behövde) också.
Bra om de fortfarande funkar med datakortet![]()
Tyvärr fick jag ej.Startpaket för bredband benämns det jag beställde och fick poäng för.