Så många olika kampanjer, regler och inlägg ovan så det blir rörigt. Får man poäng eller inte? Kan man boka för poäng eller inte? Gäller kampanjen samtidigt med varandra?
Jag ringde nyss och kollade och kom till en extremt duktig och trevlig tjej som talade om att:
- Den kampanjen man får mail om - gäller.
Jag registrerade mig för 15000 poäng kampanjen men fick ingen bekräftelse på det. Registrerade mig igen och systemet sa att jag redan var registrerad så all good tänkte jag.
- Klickade på Dr. Miles länk för registrering av 50000 kampanjen och FICK bekräftelsemail direkt.
- Agenten såg att jag var registrerad på båda men bara 15000 kampanjen som gäller för mig.
- Hon kollade villkoren och göra en bokning för poäng är eligible (svenska?) för kampanjen.
- Jag ville inte boka av och hoppas att det fanns rum kvar så hon satt in poängen som fattades för en hel natt, bokade samma rum / dagar och gjorde om bokningen. När hon såg att den gått igenom så avbokade hon min tidigare bokning.
- Hon slutade med att fråga kollega som också bekräftade att den nya bokningen ska ge 15000 poäng för en natt.
Vi får se vad som händer.