Senaste nytt

Nya regler för värvning till Amex (gäller tills vidare)

Det vore intressant om värvarna kunde återkomma efter månadens slut och säga hur många värvningar dom fått in. Om man inte vill säga exakt så kanske man kan skriva i spannen 10-20 eller liknande.
Jag kan bara tala för mig själv men visst kan jag göra det...
Samma här, jag har inga problem med att återkomma med summering

En annan statistik som vore kul att se (men som jag förstår inte enkelt går att sammanställa) är antalet gånger som en länk till värvningstråden har postats i andra trådar under perioden (jämfört med en motsvarande period för den gamla tråden). Cynikern i mig tror att en del nog är mindre ivriga att tipsa om den tråden när de inte själva kan värva.

En annan statistik som vore kul att se (men som jag förstår inte enkelt går att sammanställa) är antalet gånger som en länk till värvningstråden har postats i andra trådar under perioden (jämfört med en motsvarande period för den gamla tråden). Cynikern i mig tror att en del nog är mindre ivriga att tipsa om den tråden när de inte själva kan värva.
Stämmer säkert, och tråkigt om så är fallet!

Tror det kan gå lite i vågor med. Kollar man t.ex. Billhop så har det inte varit nått på 11 dagar nu men ibland har det varit flera per dag. Har lite samma erfarenhet av den gamla Amex-tråden med. Kan inte heller se att där varit så många trådar denna månaden där folk undrat om kort osv. Egentligen är det ju så att ifall nya läser trådarna som finns och inte frågar samma saker som många redan gjort så är det ju sällan man behöver hänvisa till en värvningstråd. Med detta är det ju inte sagt att det inte heller kan vara så som du säger men tror det är för tidigt för de slutsatserna =)

Toppen