Hej!
Nu ska vi äntligen boka vår första 2-4-1 bonusresa. Jag har läst om många bra tips och imponerande bokningar här på forumet samt gjort egna sökningar med United, ANA och Aeroplan. När jag nu äntligen fått min 2-4-1 biljett för 2019 så tycker jag alternativen för oss blir rätt få i business, men då jag är en riktig nybörjare på detta så hoppas jag på något bra tips från er här på forumet.
Varifrån vill du börja din resa? Göteborg (Köpenhamn eller Stockholm vid behov)
Var är din destination? Auckland, New Zeeland
När vill/behöver du resa ut? 6-12/1 2019 (helst tidigt i veckan)
När vill/behöver du komma hem? 3-8/3 2019
Hur länge vill du vara borta? +/- 8 veckor
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna + 14 månader barn (sitter i famnen)
I vilken kabinklass? Business (eller First om det nu skulle finnas)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) En 2-4-1 kupong, 120 000 poäng per person och 5000 kr per person
Vad är det viktigaste för dig? Smidig långresa med litet barn
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men en längre layover någonstans är heller ingen nackdel då det kan vara fint med en liten paus.
Jag inser att vi säkert är ganska sent ute med bokningen men är väldigt tacksam för alla tips jag kan få.
Nu ska vi äntligen boka vår första 2-4-1 bonusresa. Jag har läst om många bra tips och imponerande bokningar här på forumet samt gjort egna sökningar med United, ANA och Aeroplan. När jag nu äntligen fått min 2-4-1 biljett för 2019 så tycker jag alternativen för oss blir rätt få i business, men då jag är en riktig nybörjare på detta så hoppas jag på något bra tips från er här på forumet.
Varifrån vill du börja din resa? Göteborg (Köpenhamn eller Stockholm vid behov)
Var är din destination? Auckland, New Zeeland
När vill/behöver du resa ut? 6-12/1 2019 (helst tidigt i veckan)
När vill/behöver du komma hem? 3-8/3 2019
Hur länge vill du vara borta? +/- 8 veckor
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna + 14 månader barn (sitter i famnen)
I vilken kabinklass? Business (eller First om det nu skulle finnas)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
Vad är din budget? (per person) En 2-4-1 kupong, 120 000 poäng per person och 5000 kr per person
Vad är det viktigaste för dig? Smidig långresa med litet barn
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigtvis men en längre layover någonstans är heller ingen nackdel då det kan vara fint med en liten paus.
Jag inser att vi säkert är ganska sent ute med bokningen men är väldigt tacksam för alla tips jag kan få.