Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 21- 30 augusti 2018

Får hoppas att kampanjen som det stod om igår med 6500 poäng endast avser 3 dagar samt att de inte har satt en gräns på antalet hyror. Om den nu kommer starta efter denna. :)

• Gilla
Reactions: Gus
Ska hyra bil med Avis för första gången så passar bra att boka nu när det är kampanj. Spelar det någon roll om man bokar via länken på sas.se (under "Tjäna Poäng") eller genom avis.se? Om man bokar via sas.se så får man ju normalt sett 1000 EB-poäng. Innebär kampanjen att man får 10 000 EB-poäng utöver de första 1000?

Ska hyra bil med Avis för första gången så passar bra att boka nu när det är kampanj. Spelar det någon roll om man bokar via länken på sas.se (under "Tjäna Poäng") eller genom avis.se? Om man bokar via sas.se så får man ju normalt sett 1000 EB-poäng. Innebär kampanjen att man får 10 000 EB-poäng utöver de första 1000?
Boka via SAS.se. Du får totalt 10000 poäng.

Läs villkoren (klicka på Terms and conditions) så ser du att den måste bokas via Great Avis deals for EuroBonus members och _inte_ kan kombineras med andra erbjudanden (t ex 1000p via SAS)

Om man bokar 3 dagar och 1 timme kommer jag ner runt 1250 kr
Men är 3 dagar och 1 timme samma sak som 4 dagar?

Jag missade/hade mycket annat på gång de förra kampanjerna så jag bokade ingen bil alls då. Eftersom vi inte har något bil till vardags så vore det kul att ha en bil på helgen för roliga utflykter.

Men är 3 dagar och 1 timme samma sak som 4 dagar?

Jag missade/hade mycket annat på gång de förra kampanjerna så jag bokade ingen bil alls då. Eftersom vi inte har något bil till vardags så vore det kul att ha en bil på helgen för roliga utflykter.
När du gör förfrågan på bokningssidan så får du bekräftat att 3 dagar och en timme är lika med 4 dagar.

• Gilla
Reactions: Gus
...var det någon slug anonym snubbe eller snubba här inne som vid förra kampanjen bokade 2 dagar och 1 timme, därav nya kravet om 4 dagar? Jag hade tänkt skippa den här kampanjen men 3 dagar och 1 timme ger överkomliga quotes. Ska läsa t&c's.

Toppen