Fast nu vet vi nog alla vad du har gjort senaste dagen,Dr Alban på 9C (jag på 8F) på SK1416. Killen bredvid honom liknar Hasse Aro men det hade väl varit för bra för att vara sant med två kändisar på samma flight.
Så förlåt mig om jag e liiiiite skeptisk till dettaHallåååååå Hallåååååå
Hick![]()
![]()
Schysst story - Aro och Alban på milage run!Dr Alban på 9C (jag på 8F) på SK1416. Killen bredvid honom liknar Hasse Aro men det hade väl varit för bra för att vara sant med två kändisar på samma flight.
Tror Löfven är mer av en smoothie-dude än Ringi-gutt.Stefan Löfven på SK53 Sundsvall - Arlanda. Placerad på rad 8 precis framför ”skynket”. Oklart om äppelmusten räckte dit.
Jag trodde att han bara flög med regeringsplanet, bland annat med tanke på säkerheten för passagerarna på reguljärflyget.Stefan Löfven på SK53 Sundsvall - Arlanda. Placerad på rad 8 precis framför ”skynket”. Oklart om äppelmusten räckte dit.
Han åker alltid med två stadiga vakter som är beredda att ingripa direkt om han blir våldsam!Jag trodde att han bara flög med regeringsplanet, bland annat med tanke på säkerheten för passagerarna på reguljärflyget.
Åkte till London (LHR) för ett par år sedan och då blev det total rockad i sas plus när Löfven med entourage skulle boarda.Jag trodde att han bara flög med regeringsplanet, bland annat med tanke på säkerheten för passagerarna på reguljärflyget.
Regeringsplanet har ibland andra rutter, typ BMA-ARN.Jag trodde att han bara flög med regeringsplanet, bland annat med tanke på säkerheten för passagerarna på reguljärflyget.