Senaste nytt

Inofficiell BC-träff i Luleå, hösten 2018

Hej,

Jag är sugen på att dra ihop en träff med likasinnade, denna gång i Luleå.
Jag kan tänka mig att ordna med det praktiska men om någon har lust att hjälpa till det trevligt :) (Skicka PM)

Jag tänker att vi skulle kunna träffas 1-2 timmar i lokal med tillgång till dator och projektor för att utbyta erfarenheter, tips och strategier kring allt som rör den medvetna resenären och poängjägaren. Efter detta vore det trevligt att gå ut och äta tillsammans på Välkommen till Restaurang CG!
Jag ska göra mitt bästa för att få ett så bra bord som möjligt, tex "vinkällaren". (dom tar självklart Amex).

Jag har skapet en enkät där jag angett ett antal (10) lördagar och söndagar i sep-nov. Klicka i de datum som passar dig (du kan välja flera) så får vi en uppfattning om vilka datum som är bäst för flest.

Plats: Centrala Luleå
Datum: Rösta via Doodle

Desto snabbare vi vet antal personer, dest snabbare kan vi spika datum, lokaler och bordsbokning.
 
Last edited:

chazzie

Medlem
Strax under 40 mil för mig, men hade varit trevligt att rasta Tysken, men veckosluten under hösten är lite nyckfulla för mig, så jag hoppas på en sommarträff om detta blir lyckat för oss Norrlänningar!
 
Är det gränsen där uppe för "ett stenkast"? :)
Ja, 40 mil enkel väg kör man lätt för ett möte över dagen :)

Strax under 40 mil för mig, men hade varit trevligt att rasta Tysken, men veckosluten under hösten är lite nyckfulla för mig, så jag hoppas på en sommarträff om detta blir lyckat för oss Norrlänningar!
Om fler önskar en vardag så funkar det för mig.
 

rob74

Medlem
Trevligt initiativ! Var längesedan vi var några som sågs, då på Bishops i Luleå.
Jag har dock rätt svårt att komma ifrån på helger och har ännu inte riktigt full koll på hösten, så får avvakta lite.
 
Toppen